Přehled volných pozic

Administrativní pracovník/ce! Baví Tě administrativa s čísly?

  • Lokalita: Brno

  • Obor: Administrativa, zákaznický servis; Služby, umění a kultura; Státní správa a samospráva
  • Profese: Administrativní pracovník / pracovnice; Správce / Správkyně; Technickoadministrativní pracovník / pracovnice
  • Pracovní poměr: Pracovní smlouva (HPP)
  • Typ úvazku: Po zkušební době plný úvazek

  • Požadované vzdělání: Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
  • Jazykové znalosti: Český jazyk (Velmi pokročilý C1)

  • Délka prac. poměru: na dobu neurčitou

  • Benefity: Dovolená navíc, Sickdays, Finanční bonusy / prémie, Pružná pracovní doba, Vzdělávací kurzy, Příspěvek na stravování, Příspěvek na spoření / pojištění, Příspěvek na mobilní tarif, Přátelské prostředí, Závodní stravování, Parkoviště

  • Kontaktní osoba: Ing. Dana Koutníková

O nás

Jako stavební bytové družstvo MÍR se staráme o celý ten šrumec spojený s péčí a udržováním nemovitostí. A to nejenom těch, co jsou naše, ale i dalších společenství vlastníků jednotek (SVJ). Teď hledáme někoho, kdo má chuť a organizační schopnosti na to, abychom ho/ji přivítali do naší party na pozici:

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/CE

  • Máš schopnost skvěle organizovat a plánovat svou práci?
  • Umíš pracovat s rychlostí, efektivitou a zároveň s pečlivostí a bezchybností?
  • Umíš komunikovat?
  • Jsi kamarád/ka s excelem?

Odpovídáš ano? Pak čti dál!

Jaké budou tvé úkoly?

  • Účtování přijatých faktur SVJ a jejich úhrady.
  • Účtování bankovních výpisů a ostatních dokladů SVJ.
  • Vedení pokladny SVJ.
  • Evidence úvěrů na regeneraci domů.
  • Vyhotovování účetní uzávěrky SVJ.

🎯 Výsledkem Tvé práce bude administrativa pro vyřízená v pořádku a v požadovaném termínu.

Výhodou je znalost účetnictví.

Co u nás budeš potřebovat?

  • Uživatelskou znalost Excelu.
  • Chuť se naučit v našem programu DOMUS.
  • Schopnost komunikovat s každým – budeš jednat s předsedy SVJ.

 

Co nabízíme my?

  • Stabilitu firmy – u nás máš jistotu stálého zaměstnání.
  • Využiješ své organizační a komunikační schopnosti – budeš v každodenní komunikaci s předsedy SVJ.
  • Budeš v příjemném moderním prostředí, kde jsme nově koupili kávovar 👌
  • Žádnou nudu – každý den to bude jiný úkol a požadavek, který budeš muset vyřešit u počítače.
  • Možnost se přiblížit k účetnictví – když budeš chtít
  • Kromě úředních dnů máme pružnou pracovní dobu.

 

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou,
  • Výborná znalost práce s PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)
  • Samostatnost, pečlivost, příjemné a profesionální vystupování
  • Komunikační a organizační schopnosti

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Nástup ihned nebo dle dohody
  • Práce na HPP na dobu určitou, možnost prodloužení na dobu neurčitou
  • Příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv
  • 5 týdnů dovolené
  • 3 dny sick days
  • Bonusy/prémie
  • Příspěvek na stravování/nebo možnost stravovat se v jídelně družstva
Máte zájem? Ozvěte se nám.
Mám zájem