V případě havárie v domě je nutné především:
nahlásit havárii statutárnímu orgánu společenství (či zástupci samosprávy) a neprodleně zajistit odpojení místa havárie od dalšího přívodu energie, vypnutím příslušného jističe nebo hlavního jističe u elektrické energie a uzavření přívodu vody do příslušné stoupačky v případě vody a tepla.
zajistit místo havárie z hlediska bezpečnosti, aby nedošlo k dalšímu poškození majetku, osob a zvířat,
nahlásit tuto havárii příslušnému provoznímu technikovi družstva MÍR, stavební bytové družstvo, a to primárně e-mailem.
Pro případy havárií vede družstvo v sekci údržby a havárie seznam havarijních služeb.
Poznámka: Vždy je vhodné zajistit fotodokumentaci poškozeného majetku.
V případě havárie v domě je nutné především:
pořídit ihned fotodokumentaci,
o zjištěné situaci informovat statutární orgán společenství (či zástupce samosprávy), který zajistí další kroky ve spolupráci se smluvním správcem,
pojistné události má za smluvního správce na starosti příslušný provozní technik, který statutárnímu orgánu (či zástupci samosprávy) sdělí, jaké doklady potřebuje k vyřízení škodné události doložit. Následně zajistí nahlášení pojistné události pojistiteli.
Abychom mohli poskytovat co nejlepší zážitky, používáme technologie, jako jsou soubory cookie, které ukládají informace o zařízení a/nebo k nim přistupují. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při prohlížení nebo jedinečné ID na těchto stránkách. Neudělení souhlasu nebo jeho odvolání může negativně ovlivnit některé funkce a vlastnosti.